Enter your keyword

FAQ

Svi odgovori na jednom mjestu

Najčešće postavljana pitanja

Nakon što banka izvrši prebacivanje Vaše uplate na naš žiro-račun, ista je na našem računu narednog radnog dana. S obzirom na to da Zona ma šest žiro računa u četiri banke: Ziraat Bank, Raiffaisen Bank, Unicredit Bank, Hypo Bank, preporučujemo da plaćanja vršite iz iste banke na jedan od tri ponuđena računa koji pripada toj banci. Primjera radi, ukoliko Zona usluge plaćate iz poslovnice Raiffeisen banke, molimo Vas da usluge uplatite na Zonin Raiffaisen račun.
Zbog brže transakcije, preporučujemo da prilikom plaćanja birate žiro račun prema banci u kojoj vršite plaćanje ili sa čijeg računa prenosite sredstva. Npr.plaćate iz poslovnice Ziraat banke i birate naš broj u Zirat banci.

Ukoliko želite da aktivirate svoj Internet nalog na period od 3 dana, pošaljite SMS poruku sadržine UPLATA korisnickibroj ili UPLATA korisnickoime na broj predviđen za mobilnog operatera čiju mrežu koristite po sledećim uslovima:

  • – m:tel: 0651333
  • – BH Telecom: 06202034
  • – HT Eronet: 063770111

Cijena poruke je 5KM sa uključenim PDV-om, s tim da korisnik plaća i inicijalni SMS po standardnoj cijeni u mreži koju koristi.

Pakete interneta mijenjamo isključivo na osnovu pismenog zahtjeva korisnika putem e-mail-a : prikljucenje@zona.ba
Promjena paketa je besplatna.

 

Uplate morate vršiti isključivo na ime na koje je internet registrovan prilikom sklapanja ugovora (za Extra tarifni paket) ili registracije korisnika (za Flex tarifni paket). Ukoliko neko drugi za vas plaća internet, na uplatnici treba da navede Vaše ime i prezime i obavezno korisnički broj.Ukoliko ne znate svoj korisnički broj, molimo vas da nam se obratite na kontakt telefone 055/420-100 i 055/420-200 ili putem e-mail-a support@zona.ba

Internet može biti uključen na osnovu uplatnice poslate faksom, isključivo ako nije korištena sms poruka za aktivaciju naloga. Ukoliko ste iskoristili SMS aktivaciju, nalog će biti uključen nakon proknjižene uplate.

 

Možete se obratiti našoj tehničkoj podršci na telefon 055/420-200, koja je dostupna 24h/7.

 

Flex XS paket ima dozvoljen protok od 2GB mjesečno, a vi ste iskoristili dozvoljeni protok. Da bi ste ponovo imali ugovorenu brzinu potrebno je da izvršite novu uplatu. Naglašavamo da vam se sa svakom novom uplatom produžava i period korišćenja interneta za narednih mjesec dana.

 

KORISNIČKA ZONA

Opšti dokumenti

MJESTO ZA VAŠA PITANJA

E-MAIL

Pošaljite nam e-mail na Korisničku podršku

BESPLATNI INFO BROJ

Pozovite 080 03 09 30.
Tu smo za vas 24 časa dnevno!

DRUŠTVENE MREŽE

Uvijek smo vam dostupni na Facebooku, Youtubeu i Instagramu.

POSLOVNICE

Posjetite naša prodajna mjesta i saznajte sve što vas interesuje.